Terug naar overzicht

District Manager RCI

Functiebeschrijving

  • Realiseren van de commerciële doelstellingen  binnen de netwerken van Nissan en Infiniti (primair en secundair) , door de ontplooiing van de marketing strategie
  • Het bereiken van deze doelstellingen vereist training, coaching, motivatie en de opvolging van de diverse commerciële actoren alsook de ontplooiing van de middelen die ter beschikking van het netwerk worden gesteld.

Dimensies

Vertrouwelijkheid – Nauwgezetheid – Autonoom – Respect voor richtlijnen

Doeleinden

  1. Opleiden van commerciële actoren binnen het netwerk Nissan wat kennis van producten en diensten betreft (GP, Fleet, AFS, of andere naar gelang de gevolgde commerciële politiek)
  2. Informeren over de acties ontworpen door RCI marketing
  3. Concrete ondersteuning aan het netwerk, door middel van een regelmatige aanwezigheid, bij het oplossen van problemen die de commercialisering van producten meebrengt
  4. Animatie van het netwerk door opvolging van ‘challenges’ en commerciële budgetten
  5. Opvolging van commerciële resultaten en ontwikkelen van actieplannen met als doel het marktaandeel van de RCI-producten te vergroten
  6. Implementeren van RCI tools en vorming van de belanghebbenden in hun gebruik
  7. Verslag uitbrengen van alle informatie die RCI toelaat om haar positie op de verschillende gebieden te verbeteren (GP, Fleet, Credit Network)
  8. Het plannen van afspraken, gebruik maken van managementproducten en verslag uitbrengen van bezoeken en uitgevoerde interventies.
  9. Evalueren (maandelijks) van resultaten en problemen met de directe verantwoordelijke
  10. Actieve deelname aan sales meetings, zowel intern (eigen aan RCI en/of Nissan België), externe (voorgesteld door het netwerk) als algemeen voortkomend uit de normale activiteiten van Nissan België en Luxembourg (vergadering zones en andere commerciële evenementen)

Vereist profiel

Ideale opleiding :

Bachelor Handel / Marketing
(Minimum = hoger humaniora)

Commerciële ervaring gewenst (financieel domein, extern klantencontact – prospectie / ervaring in het automobiel sector )

 

Vereiste vaardigheden :
Job vaardigheden :
• commercieel inzicht, communicatie
• Basiskennis krediet en fiscaliteit
• Basis computervaardigheden
• Kennis van beide landstalen

Andere eigenschappen:

  • Interesse in de automobielsector
  • Contactvaardig
  • Zin voor initiatief en verantwoordelijkheid
  • Teamwork
  • Autonoom

 

Talenkennis (Franstalige zone) :

• Frans: Niveau moedertaal
• Nederlands : Actief

Geinteresseerd?