Terug naar overzicht

Account Manager Business After Sales Parts

Functiebeschrijving

  • Bevorderen PUSH-campagnes in functie van de PULL-campagnes
  • Samen met de pivot van de regio een strategie ontwikkelen en actieplannen opstellen om extra omzet te genereren.
  • Ontplooien van de vastgelegde commerciële acties plannen naar R1, R2 en R3 in de Kit de Déploiement
  • Ontwikkelen van de functie groothandelaar R1, alsook de integratie van het gebruik van Renaultp@rts door R1 en zijn klanten.
  • Helpen en vormen van zijn professionele klanten bij de verkoop van producten
  • Beheren van commerciële middelen die binnen het kader van de promoties werden toegewezen, met respect voor vastgelegde procedures.
  • Optimaliseren van de synergie met de Verkoper Wisselstukken door organisatie van een maandelijkse vergadering waar de activiteit besproken wordt en door deze persoon te helpen bij de marktbenadering en het uitoefenen van zijn job.
  • Opstellen van reporting volgens opgestelde procedures
  • Voor de landen die er over beschikken: De klantendatebase (TRESOR) up-to-date houden om zo SAR te perfectioneren.
  • Klantenbestand up-to-date houden.

Dimensies

Op basis van een selectie van bepaalde doelen voor onderdelen

  • Uitbreiden en ontwikkelen van het potentieel binnen het net
  • Het campagneobjectief realiseren met respect voor de bedrijfsstrategie

Vereist profiel

Goede kennis van de na-verkoop

Mobiel

Relationele vaardigheden

Tweetalig

Bachelor / Master diploma (Handelswetenschappen)

Overtuigingskracht

Goede kennis van de autobranche

Sterk in organisatie en analyse

Goede kennis Windows en MS-Office ( Excel, Word, PowerPoint)

Geinteresseerd?